På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

onsdag den 29. september 2010

Bedste Browser Bookmark !




okay gutter, Jeg har lige fundet ud af noget helt vildt fedt du kan med din browser, som jeg er sikker på at der ikke er nogle der har prøvet før. Hvad det gør er at det fremkalder en, tjhhaa hvad ska' man sige, du ved. aarrrgh jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det.
Men lad mig vide jer hvordan man gør :

1. Åben din browser (jeg bruger Safari)
2. Gå ind på hvilken som helst hjemmeside fx. Youtube.com
3. Nu åbner du så en ny fane
4. Så går du ind på hjemmesiden http://erkie.github.com/
5. Så når du er inde på hjemmesiden finder du et kæmpe grønt skilt,
nu trækker du skiltet med musen op i dine bogmærker
6. Og nu er du færdig med alt det kedelige
7. Nu går du tilbage til den første fane du åbnede op fx Youtube.com
8. Så trykker du bare på bogmærket og så bruger du piltasterne
og mellemrums-tasten til at skyde tingene på skærmen
9. Enjoy

dettte er super sjovt hvis man bliver sur på sin browser.
Fordi den er langsom eller ikke gør som man vil have den til at gøre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar