På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

torsdag den 30. september 2010

iPad og Spanien !!


Okey drenge og piger så er det imorgen jeg får min iPad !!!
Jeg vil selvfølgelig anmelde den så snart jeg kommer hjem. Så er der sikkert nogle der spørger "jamen Tobias, Hjem fra hvad?"
og jeg straks svare "Jamen hør nu her jeg skal da til Spanieeen :D"
Sååe der bliver heller ikke nogle indlæg i en helt uge :(
håber i kan undvære mig :D
Ser frem til en super hyggelig uge med familie
og ser frem til at få min iPad

Det minder mig om at idag kom en iPad Dock med posten :)
det er fordi jeg bestilte en iPad Dock fra den Blå Avis i går
og den landede så idag :P
og ja, jeg skal da selvfølgelig have den med til Spanien
Meen vi ses når jeg kommer hjem fra Spanien

Mange hilsner fra TobysiPad Blog

Vi ses næste gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar