På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

lørdag den 18. september 2010

PlayStation Move - Første Indtryk



Hey gutter jeg ville bare lige lave eet hurtig indlæg med noget der ikke har noget at gøre med Apple eller iPad.
Det er nemlig fordi at jeg var ude i Elgiganten idag og købe Sony's nye Playstation Move.
Jeg måtte slippe 444 kr. i kontanter men det var helt klart det hele værd :D
jeg har prøvet nogle af de demoer der kommer med når du køber Playstation Move.
Jeg har fx prøvet at Male/tegne, Bordtennis og Frisbee*
og jeg må indrømme at jeg var mundlam efter at have leget små 30 minutter på den skønhed.
Der følger 9 demoer med som du først skal downloade til din PS3's harddisk inden du kan begynde og spille. Man kan vel sige at Playstation Move er en blanding af en Wii og EyeToy (hvis nogle af jer kan huske hvad det er).
Jeg ville helt klart anbefale det til alle derude som gerne vil op af sofaen og være lidt aktiv :)
Jeg vil holde jer opdateret hvis der jeg køber nogle nye spil/tilbehør eller noget i den retning :D

sååe vi ses næste gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar