På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

mandag den 6. september 2010

Den Dålige Nyhed


Okay gutter jeg ville bare lige lave et kort indlæg, med nogle dåårlige nyheder om min iPad :(
Som de fleste nok ved skulle rigtig ha' haft min iPad lørdag den 4 September.
Så lad mig nu fortælle hele historien om den dårlige nyhed :

Mig og min familie aftalte med en der hedder Lotte at hun skulle købe en iPad (Lotte bor i USA)
så vi bedte altså lotte om at købe den iPad. Lotte skulle ned til spanien for at møde en der skulle føde og eftersom Lotte ikke ville rejse forgæves derned. ville hun kun rejse ned til Spanien (med min ipad når hende der skulle føde fik veer. Planen var så at så snart Lotte kom til spanien skulle hun straks give Min iPad til min mormor (som også var nede i spanien). Min mormor's fly gik lørdag den 4. (altså den dag jeg skulle have haft den). Sååe jeg sad og ventede på at hende der skulle føde fik veer så lotte kunne give ipad'en til min mormor, og nu kommer så det dårlige. hende der skulle føde fik ikke sine veer som planlagt, dvs. at lotte ikke kunne flyve derned så min mormor kunne få den med hjem til Danmark, så jeg ikke kunne får min iPad.
Og sådan gik det til at Tobias Martinus Tystrup Nielsen ikke fik sin iPad i tide

(find ud af hvornår min iPad kommer, i næste indlæg :D)

Vi ses næste gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar