På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

tirsdag den 31. august 2010

US Konto, og 4 dage til iPad


Okay gutter jeg er tilbage efter at have været syg hele weekenden, men nu er eg tilbage i bedre form end nogle sinde før :D imens jeg har været syg har jeg købt mig en ny iPad case sååe jeg glæder mig til at andmelde for jer :)
Hvis alt går efter planen, er der nu kun 4 dage til at jeg får min iPad.

Meen det her indlæg vil jeg vise jer hvordan man kan få sin iTunes Konto til at blive amerikansk, så du kan få film, tv serier og alle de andre seje ting du kan få med en amerikansk konto :D

1. Opret en PayPal konto: www.paypal.com
Denne konto skal du bruge for at kunne købe $ til din nye US iTunes

2. På hjemmesiden
http://itunes-express.web.officelive.com/default.aspx skal du nu købe dit US iTunes Gift Card.

3. Du burde nu modtage din kode fra PayPal til et US iTunes Gift Card.

4. Før du opretter din iTunes konto skal du have en smule info parat: En US adresse ( dette kan være hvor somhelst ) og et US telefonnummer ( dette kan også være hvad som helst )

5. Gå nu ind i din iTunes og vær sikker på at du ikke er logget ind. I bunden af siden kan du vælge at skifte tli iTunes US. Opret konto og benyt den kode som PayPal har sendt dig til din betalingsform.

6. Så burde alt spille.

Vi ses næste gang :D

1 kommentar: