På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

tirsdag den 24. august 2010

Jailbreak



Her på det sidste har jeg overvejet om jeg skulle jailbreake min iPad når jeg får den. Altså hvorfor skulle jeg ikke gøre det?? Men jeg er ikke helt sikker på om den vil gøre ens iPad langsommere !!! Det er der nemlig nogle videoer på Youtube der viser'. På den anden side vil jeg også helt vildt gerne have gratis apps fordi at de apps der er på ipad koster 100 gange mere en de spil på iphone og ipod.

Hvad er Jailbreak?:
Jailbreak er et et stykke software som til din ipad, iphone eller ipod som der gør at du kan gøre tusindvis flere ting end du kunne på apples software :D
Det er ikke så lang tid siden at det er blevet lovligt at Jailbreake.

Når du Jailbreaker for du automatisk et program der hedder Cydia (se billede). Cydia er ligsom det nørdet svar på app store. det er fra Cydia at du download er alle dine programmer fra !!
lige nu er der to måder man kan Jailbreake på:
1. Du tager din iPhone, iPad eller iPod og går ind på hjemmesiden JailbreakMe.com
2. den anden måde du kan jailbreake er ved at downloade softwaren fra hjemmesiden www.spiritjb.com og overføre den til din enhed via programmet.

Vi ses næste gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar