På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

fredag den 27. august 2010

iPad Case og Sommerhus






Okay gutter jeg har en god og en dårlig nyhed.

Den dårlige nyhed er at jeg skal i sommerhus hele weekenden så jeg kan ikke skrive nogle indlæg, fordi at vi ikke har trådløst internet i sommerhuset :(

Den gode nyhed er at jeg har fået min iPad case :D Men jeg kan ikke bruge den endnu, fordi jeg har jo ikke nogle iPad jeg kan putte i den :D Okay jeg vil gerne rose hjemmesiden www.iPadStuff.dk, fordi at de var så super hurtige til at sende den iPad Case jeg bestilte den d. 25 august k l 22:34 og jeg fik den d. 27 august om morgenen (da jeg var i skole). sååe det er et super firma, med det kæmmpe udvalg af iPad ting som du kan købe derinde... Det er bare super, og jeg kan kun anbefale det til alle der har en iPad .. :D (Se Billeder)

Her er hvad iPadStuff.dk har skrevet om iPad Casen :

Dette unikke og elegante læderetui til iPad kan beskytte din iPAd mod ridser, støv, fingeraftryk, andre daglige skader og daglige farer elementer, der kan snavse din iPad til. Det er stød-absorberende, holder din iPad fra at ryge på jorden og pådrage skade. Enkel og elegant stil, alt imens det forhindrer ridser og buler uden at tilføje en masse ekstra materiale at slæbe rundt på.

iPad Læderetui specielt designet til at beskytte din iPad mod støv, chok, ridser og buler og andre daglige skader, din iPad måtte kunne pådrage sig!


Nyt høj kvalitets Carbon fiber magnetisk flip & mappe læder cover, ekstra tyndt, fit plast greb sag (clip-on stil) dækket med høj kvalitets kunstlæder.


Lavet af holdbart høj kvalitet læder materiale, iPad læder cpverets anti-slip greb gør det mere behageligt at føle og holde.
Præcise udskæringer giver let adgang til alle porte uden at skulle fjerne dette iPad læder cover.

Monteringen er hurtig, enkel og ingen iPad demontering er nødvendig. Utrolig nem at rengøre. iPad coveret har et perfekt fit til iPad looket, og fremhæver uden tvivl dens trendy form. 100% perfekt fit cover, til iPad.


Det blev ikke til et så langt indlæg idag, men jeg håber at i nød det

Vis ses næste gang :D

1 kommentar: