På billede ser vi Steve Jobs der fremviser iPad for første gang

onsdag den 25. august 2010

Fødselsdag !! (iPad)


Huraaaaa :) Ja så kom dagen hvor det blev min fødselsdag. Og ved i hvad jeg har fået iPad :D
eller teknisk set har jeg ikke fået den rigtigt.
Men her er ændringerne for programmet:

Jeg har ikke fået min iPad endnu
Det ligger så'n at en af min mormor's vendinder er i USA og kommer hjem om 10 dage.
min mormors vendiner tager så en iPad med hjem til mig :D
så jeg betaler hende de 500$ når hun kommer hjem sååe vi må bare vente og se om hun overhoved har en når hun kommer hjem eller om den har været udsolgt ovre i USA, jeg har nemlig hørt at der har været stor efterspørgsel på den..

Vi Ses Næste Gang :D

1 kommentar:

  1. Tak for God informativ blog..og held og lykke med Ipaden...den er sq too nice!!

    SvarSlet